Thursday, June 9, 2011

Best gilee ,

Ha , nak cite skit . Da 2 Hari pegi tgk 'Dzulfiqar' . Tgk dyea maen sukma selangor .
Hha . Hope kau buat yg terbaik . Aku dgn kwn-2 doakn yg berjaye weyy ,
Then , 1 lagi . Jgn lupe tlg aku . Hha , Ingat to . 
Nnti kau da famous jgn lupe kwn-2 kau nie , 
So , Raye pn nak dkt . Tak sabar pla . Hha ,
Lepas raye pegi china . Mmg best la . Duduk sane dala lame , 
Lepas tension dkt sane . Asyik duduk sini je . 
Dala smbng blaja tahun depan . Sakit hati je . 
Kepade kwn-2 aku nak smbng blaja tahun nie . Korang la senior aku , 
Aku masuk lmbt blaja . Ishh , Nak buat cm ne kn , 
Terime jelah dgn seadanye , Bia aku blajar lmbt . Jnji aku berjaya . Hm ,
Insyaallah aku akan belajar smpai Ijazah dlm 'Fotografi' . Doakn kejayaan aku ,
Amin -.-

No comments:

Post a Comment

Kawan Terbaik Pade Ladang . Hha ,

Kawan Terbaik Pade Ladang . Hha ,
Wan Amirul Asraf

Dzulfiqar Ismail

Dzulfiqar Ismail

Aniq Nabil Anuar

Aniq Nabil Anuar

Azlan Zane

Azlan Zane

Fikri

Fikri

Jaseem Ibrahim

Jaseem Ibrahim

Aminur Hakeem

Aminur Hakeem