Saturday, June 18, 2011

Sakit Hati , Sedih , Kecil Hati

Hari nie , Hari pling malang bgi aku kot . 
Entah lahh , Tk tahu nk ckp cam mane , 
Membe sendiri tk pham dan tk tahu situasi aku . Tapela , 
Thanks kawan buat saye cm nie . Ckp la lagi . Klau kau tk suke dkt aku . Hm ,
1 lagi Msalah . Entah lahh . 'Kekasih hati' , Da tk nk dkt aku . Da 2 kali dyea mntak ptus . 
So , nmpk sgt lahh . Dyea da tanak dkt aku . Aku hrap lpas nie .
dyea dpt jmpe lelaki yg dyea nak . Aku doakn yg terbaik ,
Sorry klau aku buat dyea tk suke dkt aku . Aku tahu dyea da tk suke dkt aku , 
Aku pham dan aku rase . Aku tk lyak untuk BERCINTA cm org laen .
Aku mntak maaf sgt dkt dyea . Klau aku selalu buat dyea sedih dan buat dyea tk suke dkt aku .
Kepada membe aku , Sorry aku nk ckp . Aku tension sgt-2 , Aku tade niat nk marah kau .
Hm , tapi kau da buat cm to en . tapela , Maybe kau da tk than prangai aku . 
Kau buat aku cm to . Time kasih kawan . Hm , 
 - Asalamualaikum -

No comments:

Post a Comment

Kawan Terbaik Pade Ladang . Hha ,

Kawan Terbaik Pade Ladang . Hha ,
Wan Amirul Asraf

Dzulfiqar Ismail

Dzulfiqar Ismail

Aniq Nabil Anuar

Aniq Nabil Anuar

Azlan Zane

Azlan Zane

Fikri

Fikri

Jaseem Ibrahim

Jaseem Ibrahim

Aminur Hakeem

Aminur Hakeem